Przed zakupem
Zanim dokonasz wyboru techniki znakowania zapoznaj się z poniższymi punktami:
1. Wielkość budżetu którym dysponujesz oraz wolumen zlecenia
Zamawiając duże ilości, najtańszym rozwiązaniem będzie haft komputerowy lub sitodruk
2. Typ produktu
Decydując się na produkty z półki premium takie jak te z kategorii odzież biznesowa najlepiej będzie prezentował się haft komputerowy.
3. Rodzaj materiału
Do każdego materiału trzeba podejść indywidualnie, na polarach (nie wykonamy nadruku, natomiast na softshellach odradzamy wykonywanie haftów.
4. Skomplikowanie logotypu
Czasem zdarza się że logo które dostajemy od klienta uniemożliwia nam wykonanie haftu komputerowego. Dzieje się tak ze względu na bardzo dużą ilość kolorów lub drobnych szczegółów. W takim wypadku polecamy wykonanie nadruku.
5. Kolorystyka produktów
Wybierając odzież taką jak np. granatowy t-shirt bawełniany musisz wiedzieć, że nie jest możliwe abyśmy wykonali na nim logo metodą sublimacji.